

JAK DŁUGO WYTRZYMA
PARA SPODNI ROBOCZYCH?
JAK DŁUGO WYTRZYMA PARA SPODNI ROBOCZYCH?
Aby nosić, używać i lubić swoje spodnie robocze tak długo, jak to tylko możliwe, warto pamiętać o kilku rzeczach:
– Im lepiej zadbasz o swoje spodnie robocze, tym dłużej będą Ci służyć.
– Regularne pranie spodni roboczych z pewnością wydłuży ich żywotność.
– Znajdź SWÓJ rozmiar! Im staranniej i dokładniej przymierzysz spodnie robocze, tym dłużej wytrzymają.
– Firma Blåkläder z przekonaniem oferuje dożywotnią gwarancję* na szwy naszej odzieży. To rodzaj zaufania, które powinieneś mieć, kiedy nosisz nasze produkty.
– Nasza odzież jest taka, na jaką wygląda, ponieważ zawsze wybieramy najtrwalsze tkaniny i komponenty, aby uzyskać jak najwyższą jakość. Taka jest prawda.
– Im wyższa jakość, tym dłuższa żywotność odzieży. Pozwala to też zmniejszyć wpływ na klimat dzięki ograniczeniu wykorzystania transportu, surowców i innych zasobów.


– Doskonały przykład długiej żywotności odzieży daje jeden ze stałych klientów firmy Blåkläder, który zatrudnia tysiące pracowników. Zanim pracownicy zaczęli używać wyrobów marki Blåkläder, zużywali 4-5 par spodni roboczych rocznie. Po dziesięciu latach współpracy średni wynik to 1,8 pary rocznie.
– Jakość Blåkläder jest głęboko zakorzeniona w ludziach, którzy wytwarzają nasze produkty. Dzięki niemal rodzinnym więzom między firmą Blåkläder oraz naszymi mającymi certyfikaty ekologiczne i społeczne fabrykami i ich pracownikami, możemy z niemal całkowitą pewnością oświadczyć, że mamy prawdziwie zrównoważoną i transparentną produkcję. To podstawa.
Na koniec krótka lista trzech najlepszych rad, jak wydłużyć żywotność naszej odzieży:
- Wybierz WŁAŚCIWY rozmiar – w przeciwnym razie spodnie robocze zużyją się znacznie szybciej.
- Ściśle przestrzegaj instrukcji prania i często pierz spodnie.
- Nie kupuj taniej odzieży wykonanej z materiałów gorszej jakości – postaw na jakość.
* CO OZNACZA DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA SZWY?
Jeśli szwy odzieży rozejdą się, naprawimy ją lub wymienimy. Gwarancja nie obowiązuje, jeśli szwy rozejdą się w wyniku uszkodzenia mechanicznego, takiego jak rozdarcie czy przecięcie wynikające z kontaktu z ostrymi krawędziami lub narzędziami, lub jeśli tkanina ulegnie przetarciu z powodu ogólnego zużycia. Odzież należy zwrócić do sprzedawcy, u którego została kupiona. Aby umożliwić naprawę lub wymianę, cała odzież musi zostać zwrócona do sprzedawcy na koszt kupującego.