Masz dość tych wszystkich nieznośnych procesów składania zamówień? Jeśli tak, to razem z Twoją firmą trafiliście we właściwe miejsce. Dziś możesz wypróbować nowy, prosty i wydajny proces, odzyskując kontrolę nad własnym spersonalizowanym sklepem internetowym.
LEPSZY SPOSÓB
Własny sklep internetowy zapewni lepszą kontrolę, obsługę, wydajność, elastyczność i ułatwi podejmowanie trafnych decyzji. Rejestrowanie wszystkich zamówień ułatwi weryfikację kosztów na poziomie firmy, działu i pracownika.
Oszczędzaj czas i pieniądze mając dostęp do wszystkich produktów w całym asortymencie firmy Blåkläder za jednym kliknięciem. Sklep internetowy ułatwia cały proces składania zamówień, dając Ci większą kontrolę i ograniczając administrację.
Podziel unikatową ofertę swojej firmy na prace wykonywane przez różne działy. Inne przydatne i uniwersalne funkcje pozwalają zapewnić zrównoważone proporcje między zużyciem i zakupami odzieży roboczej przez pracowników, a także podejmowanie decyzji o zakupach odzieży roboczej przez odpowiednie osoby.
Jeśli chcesz, aby na odzieży roboczej zostało nadrukowane lub wyszyte logo Twojej firmy, sklep oferuje funkcję, która pozwala je umieścić, zobaczyć i zdecydować, w którym miejscu odzieży ma się znaleźć.
CAŁA ODZIEŻ ROBOCZA W JEDNYM MIEJSCU
Uzyskaj dostęp do wszystkich produktów w całym asortymencie firmy Blåkläder. Zamawiaj wszystko, czego potrzebujesz – wystarczy tylko kliknąć.
OSZCZĘDZAJ CZAS I PIENIĄDZE
Usprawnij proces składania zamówień w firmie i pozwól pracownikom robić to, co potrafią najlepiej. Zamieszanie i niska wydajność wkrótce będą odległym wspomnieniem.
SZYBKIE DOSTAWY NA CAŁYM ŚWIECIE
Oferując niespotykaną terminowość dostaw możemy obiecać, że zawsze dostarczymy zamówioną odzież roboczą na czas.
“Jesteśmy agencją rekrutacyjną o dużej rotacji pracowników i wymagamy błyskawicznych dostaw. Obsługa i czas realizacji dostaw uległy poprawie, a wszystko znajduje się w jednym miejscu. Jesteśmy bardzo zadowoleni”
- PREMIER
![](https://blkmediacdnprod.azureedge.net/blk-media/sites/17/2020/12/Highvis_Woman_1200x800-1024x800.jpg)
PROSTE DLA UŻYTKOWNIKÓW. OPŁACALNE DLA FIRMY.
Chcąc ułatwić użytkownikom zamawianie odzieży roboczej, uprościliśmy cały proces.
- Zapisanie rozmiarów całej odzieży przyspiesza składanie zamówień.
- Indywidualne opakowania umożliwiają dostarczanie zamówień bezpośrednio do szafek.
- Szybkie zamawianie pozwala zakończyć proces kompletowania nowej odzieży roboczej w kilka sekund.
- Historia zamówień i spodziewane terminy dostaw z wstępnie zaznaczonymi polami.
![](https://blkmediacdnprod.azureedge.net/blk-media/sites/17/2021/09/service_koenigsegg_950x745.jpg)
MNIEJ ADMINISTRACJI, KTÓRĄ MUSISZ SIĘ ZAJĄĆ.
WIĘCEJ CZASU NA INNE RZECZY.
Zaawansowane narzędzia do zachowania kontroli i szybkiego przeglądu wszystkich pracowników.
- Odzież i naszywki dla poszczególnych działów.
- Łatwy przegląd wszystkich zakupów przez użytkowników końcowych.
- Limity ilościowe do kontroli wydatków.
- Zatwierdzanie zamówień i zaawansowane narzędzia do zarządzania.
- Pełna kontrola nad wszystkim zakupami odzieży roboczej.
Czasami chodzi o szczegóły. Wyjątkowo wyraźnie widać to w przypadku naszych usług dodanych (VAS). Znajdź prawdziwą tożsamość swojej firmy, umieszczając ją na odzieży pracowników.
![](https://blkmediacdnprod.azureedge.net/blk-media/sites/17/2021/09/emroidery_800x600.jpg)
WYRÓŻNIJ SWOJĄ FIRMĘ ZA POMOCĄ USŁUG DODANYCH
Czym byłaby drużyna piłkarska bez barw klubowych? Odzież robocza wiele mówi o tym, kim jesteście – zarówno jako pracownicy, jak i jako firma.
Nasze usługi dodane (VAS) obejmują m.in. termotransfer, haft czy też usługi specjalne, takie jak wydłużanie czy skracanie spodni, dodawanie taśmy odblaskowej, indywidualne opakowanie i wiele więcej. Aby mieć pewność, że wszystko zostanie wykonane prawidłowo, wszystko robimy sami. Dbamy o Ciebie.