poster
PRZEWODNIK ZAKUPOWY PO PRODUKTACH BLÅKLÄDER

Masz dość tych wszystkich nieznośnych procesów składania zamówień? Jeśli tak, to razem z Twoją firmą trafiliście we właściwe miejsce. Dziś możesz wypróbować nowy, prosty i wydajny proces, odzyskując kontrolę nad własnym spersonalizowanym sklepem internetowym.

LEPSZY SPOSÓB

Własny sklep internetowy zapewni lepszą kontrolę, obsługę, wydajność, elastyczność i ułatwi podejmowanie trafnych decyzji. Rejestrowanie wszystkich zamówień ułatwi weryfikację kosztów na poziomie firmy, działu i pracownika.  

Oszczędzaj czas i pieniądze mając dostęp do wszystkich produktów w całym asortymencie firmy Blåkläder za jednym kliknięciem. Sklep internetowy ułatwia cały proces składania zamówień, dając Ci większą kontrolę i ograniczając administrację. 

Podziel unikatową ofertę swojej firmy na prace wykonywane przez różne działy. Inne przydatne i uniwersalne funkcje pozwalają zapewnić zrównoważone proporcje między zużyciem i zakupami odzieży roboczej przez pracowników, a także podejmowanie decyzji o zakupach odzieży roboczej przez odpowiednie osoby.  

Jeśli chcesz, aby na odzieży roboczej zostało nadrukowane lub wyszyte logo Twojej firmy, sklep oferuje funkcję, która pozwala je umieścić, zobaczyć i zdecydować, w którym miejscu odzieży ma się znaleźć.  

MNIEJSZE ZAMIESZANIE, WIĘKSZA WYDAJNOŚĆ. POZWÓL PRACOWNIKOM ROBIĆ TO, CO POTRAFIĄ NAJLEPIEJ.

CAŁA ODZIEŻ ROBOCZA W JEDNYM MIEJSCU

Uzyskaj dostęp do wszystkich produktów w całym asortymencie firmy Blåkläder. Zamawiaj wszystko, czego potrzebujesz – wystarczy tylko kliknąć.

OSZCZĘDZAJ CZAS I PIENIĄDZE

Usprawnij proces składania zamówień w firmie i pozwól pracownikom robić to, co potrafią najlepiej. Zamieszanie i niska wydajność wkrótce będą odległym wspomnieniem.

SZYBKIE DOSTAWY NA CAŁYM ŚWIECIE

Oferując niespotykaną terminowość dostaw możemy obiecać, że zawsze dostarczymy zamówioną odzież roboczą na czas. 

Jesteśmy agencją rekrutacyjną o dużej rotacji pracowników i wymagamy błyskawicznych dostaw. Obsługa i czas realizacji dostaw uległy poprawie, a wszystko znajduje się w jednym miejscu. Jesteśmy bardzo zadowoleni

- PREMIER
poster
STWORZONE DLA TWOJEJ FIRMY

Wszystko w sklepie internetowym będzie dostosowane do Twojej firmy! Czy działy Twojej firmy potrzebują dziesięciu różnych asortymentów? Czy zarządzasz ponad 250 pracownikami noszącymi różne rozmiary i kontrolujesz koszty? Musisz zadbać o właściwe umieszczenie logo i naszywek na setkach sztuk odzieży? To nie problem. Ani trochę.

PROSTE DLA UŻYTKOWNIKÓW. OPŁACALNE DLA FIRMY.

Chcąc ułatwić użytkownikom zamawianie odzieży roboczej, uprościliśmy cały proces.

  • Zapisanie rozmiarów całej odzieży przyspiesza składanie zamówień.
  • Indywidualne opakowania umożliwiają dostarczanie zamówień bezpośrednio do szafek.
  • Szybkie zamawianie pozwala zakończyć proces kompletowania nowej odzieży roboczej w kilka sekund.
  • Historia zamówień i spodziewane terminy dostaw z wstępnie zaznaczonymi polami.

 

MNIEJ ADMINISTRACJI, KTÓRĄ MUSISZ SIĘ ZAJĄĆ.
WIĘCEJ CZASU NA INNE RZECZY.

Zaawansowane narzędzia do zachowania kontroli i szybkiego przeglądu wszystkich pracowników.

  • Odzież i naszywki dla poszczególnych działów.
  • Łatwy przegląd wszystkich zakupów przez użytkowników końcowych.
  • Limity ilościowe do kontroli wydatków.
  • Zatwierdzanie zamówień i zaawansowane narzędzia do zarządzania.
  • Pełna kontrola nad wszystkim zakupami odzieży roboczej.
poster
Pełna kontrola nad wszystkim zakupami odzieży roboczej.

Czasami chodzi o szczegóły. Wyjątkowo wyraźnie widać to w przypadku naszych usług dodanych (VAS). Znajdź prawdziwą tożsamość swojej firmy, umieszczając ją na odzieży pracowników.

WYRÓŻNIJ SWOJĄ FIRMĘ ZA POMOCĄ USŁUG DODANYCH

Czym byłaby drużyna piłkarska bez barw klubowych? Odzież robocza wiele mówi o tym, kim jesteście – zarówno jako pracownicy, jak i jako firma.
Nasze usługi dodane (VAS) obejmują m.in. termotransfer, haft czy też usługi specjalne, takie jak wydłużanie czy skracanie spodni, dodawanie taśmy odblaskowej, indywidualne opakowanie i wiele więcej. Aby mieć pewność, że wszystko zostanie wykonane prawidłowo, wszystko robimy sami. Dbamy o Ciebie.

BIERZMY SIĘ DO PRACY

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji, jak możesz uprościć swoje procedury zakupowe i kupować mądrzej. 

MASZ PYTANIA?

To świetnie. Chętnie na nie odpowiemy. A jeśli potrzebujesz pomocy z konfiguracją własnego spersonalizowanego sklepu internetowego, po prostu do nas zadzwoń lub wyślij e-mail. 

ZNAJDŹ SWOJEGO SPRZEDAWCĘ

Mając ponad 5000 sprzedawców produktów marki Blåkläder na świecie, możemy zapewnić, że znajdziesz jakiegoś w pobliżu. Wystarczy, że spojrzysz tutaj.

Centrala Blaklader

Ul. KOLNEŃSKA 4

02-242 Warszawa

GODZINY OTWARCIA

Pon-Pt 07:00 Do 17:00

Sklep

Ul. KOLNEŃSKA 4

02-242 Warszawa

© 2023 BLAKLADER AB. Wszelkie prawa zastrzeżone.